Tuesday 15 October 2013

Mimpi Kain

KAIN
1. Bermimpi memakai kain @ pakaian putih.
Alamatnya: Akan mendapat kebaikan

2. Bermimpi memakai kain @ pakaian berwarna hijau.
Alamatnya: Segalla yang dicitakan diperoleh dan mungkin diperkenan Allah

3. Bermimpi memakai kain @ pakaian berwarna merah.
Alamatnya: mendapat musibah dan pekara tak baik

4. Bermimpi memakai kain @ pakaian berwarna hitam.
Alamatnya: mendapat musibah dan pekara yang tak baik

5. Bermimpi kain yang kita pakai koyak.
Alamatnya:Berlaku kematian dari kalangan keluarga.

3 comments:

  1. saya ingin bertanya mimpi buruk sering berlaku setiap kali sy mmbace alquran surah al-waqiah & surah al-kaf..setiap mimpi sy mesti d rumah arwah nenek & atok,sedangkan rumah tersebut sudah lama dijual..baru-baru ini saya bermimpi melihat kain putih memenuhi rumah arwah nenek saya..apekah maksud disebalik ini?

    ReplyDelete
  2. Saya ingin bertanya maksud mimpi diberi kain puteh oleh lelaki tua berjanggut putih dan berpakaian puteh..beliau mengatakan untuk persiapan.saya mimpi dalam jam 4 pagi

    ReplyDelete
  3. Saya nak tanya tentang apa maksud mimpi kain telekung putih yang kita pakai koyak.

    ReplyDelete

Jom Baca

.. ..

Info Masakan

.. ..

My Blog List